Palmarès Premis Impacte 2022

Marta Clavera,

Palmarès Premis Impacte 2022


Toni Segarra, Membre d’Honor del Col·legi en els Premis Impacte 2002

Els ors s’han atorgat a Fundación BBK i LLYC, Fundació Vicki Bernadet i Audi amb Ogilvy,  La Casa de Carlota, Tropic Feel i FCK, Agbar i After, Wheelzzz i Vertically, Jordi Pont i Alex Krieger.

El Col·legi anuncia el canvi de seu dels premis, la recuperació de La Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i la col·laboració amb el Festival Sitges Next.


Barcelona, dijous 3 de novembre de 2022. Aquesta tarda ha tingut lloc la gala  de lliurament dels Premis Impacte, el màxim reconeixement que atorga el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al talent dels professionals, agències, marques i empreses del sector, enguany sota la direcció de Carles Ortet, Fundador de Zoopa.

La cerimònia, conduïda pel periodista Llucià Ferrer, ha posat el seu èmfasi en l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària i corporativa, així com de màrqueting d’empreses i institucions de Catalunya.

Al final de la Gala, Miquel Campmany, degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, ha anunciat una aliança entre el Col·legi i el Festival Sitges Next per sumar sinèrgies i concentrar dates. Aquesta col·laboració implica l’aposta per portar els Premis Impacte a la ciutat de Sitges, amb el suport de l’Ajuntament. També implica un canvi de dates, al final de la primavera, el propers 7 i 8 de juny. Així, el Festival Sitges Next es celebrarà els dos dies i el vespre del dia 8 es recuperarà La Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya com a cita principal del sector a Catalunya, amb la gala d’entrega dels Premis Impacte i la posterior festa de celebració del 25è Aniversari del Col·legi.


VÍDEOS GALA PREMIS IMPACTE 2022




PALMARÈS DELS PREMIS IMPACTE 2022


PREMI IMPACTE SOSTENIBILITAT


OR: BIHAR ELEGIR EL MAÑANA

Agència: LLYC

Marca: FUNDACIÓN BBK



PLATA: THE NOTHING INCLUDED WRISTBAND
Agència: FCK
Marca: TROPIC FEEL

 

BRONZE: LA PLUJA NO LA CONTROLES
Agència: VITAMINE! CIA_BCN
Marca: GENERALITAT DE CATALUNYA


PREMI IMPACTE SOCIAL


OR:  CARTES SOBRE LA TAULA
Marca: FUNDACIÓ VICKI BERNADET
Agència: OGILVY BARCELONA



PLATA: TRANSPARENTES
Marca: FUNDACIÓN 26 DE DICIEMBRE
Agència: FUNDACIÓN LLYC

 

PLATA: LA CASA DE CARLOTA
Projecte: LA CASA DE CARLOTA

 

BRONZE: YA LLEGÓ LA HORA
Marca: FUNDACIÓN ANAED – HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRÓN
Agència: DARISTOTELES

 

BRONZE: NOMÉS ÉS PROGRÉS SI PROGRESSEM TOTS
Marca: FUNDACIÓ “LA CAIXA”
Agència: ORIOL VILLAR


PREMI IMPACTE DIVERSITAT


OR: LA CASA DE CARLOTA
Projecte: LA CASA DE CARLOTA



PLATA: NO MIRES PARA OTRO LADO
Agència: PUTOS MODERNOS
Marca: OPEN ARMS

 

BRONZE: LA GALA MÁS IN
Agència: LA CHINCHETA COMUNICACIÓ
Marca: FUNDACIÓN GRUPO SIFU


PREMI IMPACTE TECNOLOGIA 


OR: HAPPY COLOUR TO YOU
Agència: OGILVY
Marca: AUDI



PLATA: EL PRIMER METAVERSO RURAL
Agència: PRODIGIOSO VOLCÁN
Client: FUNDACIÓ “LA CAIXA” – EDUCAIXA

 

BRONZE: BAR MANAGER
Producció:  DAMM
Marca: DAMM


PREMI IMPACTE COMERCIAL

 

OR:  THE NOTHING INCLUDED WRISTBAND
Agència: FCK
Marca: TROPIC FEEL



PLATA: REPOSTERAPIA
Agència: LA BUENA
Marca:  AZUCARERA & FUNDACIÓN GRANDES AMIGOS

 

BRONZE: MÁS RARO QUE
Agència: MCCANN
Marca: EL PERRO VERDE

 

BRONZE: ACCIÓ “DONALD LAU”
Agència: Ogilvy Barcelona
Marca: AUDI


PREMI IMPACTE CORPORATIU

 

OR: CANONADES INFINITES
Agència: After
Marca: Agbar



PLATA: LA GALA MÉS IN
Agència: LA CHINCHETA COMUNICACIÓ
Marca:  FUNDACIÓ GRUPO SIFU

 

PLATA: 60È ANIVERSARI DE LA FUNDACIÓ ASPROS
Agència: OMA
Marca: FUNDACIÓ ASPROS

 

BRONZE: HOY SI ME PUEDO LEVANTAR
Agència: TINKLE
Marca: ALMIRALL


PREMI IMPACTE INTERNACIONAL

Categoria patrocinada per l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ)

 

OR: WHEELZZZ
Agència: VERTICALLY
Marca: WHEELZZZ



PLATA: IS THIS #TOUS?
Agència: ADSMURAI
Marca:  TOUS

 

BRONZE: 3D OUTDOOR
Agència: BCN VISUALS


PREMI TALENT INTERNACIONAL

Jordi Pont, Premi Talent Internacional

L’edició d’aquest incorpora una nova categoria, Talent Internacional, un premi que té l’objectiu de reconèixer el càrrec d’un/a professional català que estigui treballant en una empresa a l’estranger. En aquest sentit, el premi Talent Internacional és per a Jordi Pont, EMEA Senior Creative Director de Nike, amb una trajectòria de més de vint anys, tant en el món de l’empresa com de l’agència, i que projecta la creativitat i potència del màrqueting que hi ha a casa nostra.




PREMI TALENT JOVE

Alex Krieger, Premi Talent Jove.

Alex Krieger, Co-Founder & Managing Director de Krieen, ha rebut el Premi Talent Jove, un premi  que s’atorga amb l’objectiu d’impulsar la carrera professional dels joves en qualsevol àmbit del màrqueting i la comunicació. Per al jurat, Krieger representa el perfil de jove amb una trajectòria tant del món corporatiu com de la generació i creació de continguts.




MEMBRE D’HONOR DEL COL·LEGI

Toni Segarra, Membre d’Honor del Col·legi

En el marc dels Premis Impacte, el Col·legi atorga la distinció d’un Membre d’Honor del Col·legi, un premi que decideix la Junta de Govern del Col·legi i que recau en un/a professional en actiu que, o bé per trajectòria, ha deixat una empremta clara en el sector, o bé, malgrat tenir menys trajectòria, ha generat una disrupció notable, no per una acció puntual sinó de forma sostinguda un mínim de 2 anys, i/o ha contribuït a trencar esquemes en la professió. El guanyador del premi al membre d’Honor d’aquest any ha sigut Toni Segarra, fundador i director creatiu d’Alegre Roca.


Patrocinadors Premium

Els Premis Impacte d’enguany han comptat amb el suport dels següents patrocinadors premium: l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ), Ayonow, Carat, Lavinia Next, Lukhiar, Marc Martí, Zoopa; i amb la col·laboració de Fundació La Caixa.


Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies